טיסנפדיה
Categories

מחלקת מנוע גומי ג’2 F1B

מנוע גומי ג’2 F1B

חיפוש בטיסנפדיה
מחלקות הטיסנים

מנוע גומי ג’2 F1B

טיסן המונע ע”י מנוע מתיח (גומי) ואשר כח העילוי נוצר בו ע”י כוחות אווירודינמיים הפועים על משטחים הנשארים קבועים במהלך הטיסה. משקל מינימלי (לא כולל המנוע): 200 גרם, שטח משטחים נושאים: 17-19 דצמ”ר, משקל מנוע מרבי 30 גרם.
מוזנק לאוויר באמצעות מתיחה של הגומי אשר מסובב את המדחף עד שנגמרת האנרגיה במנוע הגומי, הטיסן עובר למצב דאייה חופשית עד לנחיתה. בכל זמן הטיסה, אין למטיס שליטה על מהלך הטיסה.

בתחרות נדרש המטיס לשהות כמה שיותר זמן באוויר, הזמן המקסימלי בכל סיבוב הוא 3 דקות. יש 5 סיבובי הטסה בתחרות ובכל סיבוב על המתחרה לבצע טיסה אחת בלבד.

כל שנייה שהטיסן באוויר מזכה את המתחרה בנקודה אחת. לצורך שקלול התוצאה הסופית, סוכמים את כל הנקודות שצבר המתחרה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן